Copy Charlotte celebration 2

Idag har Copy Charlotte fått sitt hittills största uppdrag så hade det inte varit måndag så hade skumpan åkt fram. Och snittarna.

Jag och min AD-kollega ska göra ett kundevent för INUmatic som pysslar med byggnadsautomation. Broschyrer, inbjudningar, roll-ups, tidning – nu händer det reklamgrejer minsann. Så redan imorgon plockar jag fram min geniknölsvässare ur lådan. Och framöver blir det varken rast eller ro för den här ordsnickar’n. Fint det.

Förresten, ett glas Pommac bubblar väl rätt bra det också? Och är ett firande värdigt en måndag. Dags att sätta min närbutiks utbud på prov, helt enkelt.

Published in: on 27 april 2009 at 22:32  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/04/27/copy-charlotte-celebration-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

