Kuslig klädpojke

Göteborg (och även Stockholm märkte jag i helgen – hur resten av landet klarat sig vet jag inte) är för tillfället tapetserat av den här Brothers-kampanjen.

brothers

Är det bara jag som tycker att killen har något galet i blicken? Att han utstrålar ”jag är inte bara klädmodell med fint hår, jag är psycho också”? Så Sveriges alla män – köp kostym, skjorta och slips för 1995 kronor eller dö.

Published in: on 30 april 2009 at 10:06  Kommentera  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/04/30/kuslig-kladpojke/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

