Valborgs gladaste nyhet

Vilken dag det här är! Förutom att kungen fyller år och vårens ankomst ska firas på ett soligt Hisingen ikväll möts jag vid det dagliga besöket på 1000 apor av nyheten att min fashionfavorit Style by Mats-Mats är tillbaka med Fashion-TV igen. Äntligen får jag höra honom utbrista ett ”Gah!” så fort han får cravings för något.

Och vilken comeback sen – Fashion-TV från det stora äpplet over there. Modegurun tar turistbussen runt stan och sätter självklart upp reglerna för sina medpassagerare.

– Don’t smile – it’s fashion.

Guiden konstaterar respektfullt att ”the fashion police” visst är på bussen. Men babblar på. Och Style by Mats-Mats får snart nog av henne:

– Det här är inte fashion – vi måste gå av bussen.

Jag har saknat dig, Style by Mats-Mats. Välkommen tillbaka. Du behöver inte bara visa the new yorkers utan också Sverige var modeskåpet ska stå.

Vilken valborg det blir ikväll. Så mycket att fira.

Published in: on 30 april 2009 at 11:16  Comments (2)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/04/30/valborgs-gladaste-nyhet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej
    Vad roligt att du uppmärksammat mina ölkulturvandringar. Som du säkert vet är det både kostsamt och besvärligt för ett litet företag att kunna marknadsföra sina produkter. Men lite hjälp fick jag av Fredric Askerup i GP för några månader sedan. Och kanske kan din beskrivning locka ytterligare några.
    Hur som helst brukar vandringarna bli väldigt trevliga, inte minst efter att vi gjort en paus på Ölhallen 7:an.
    Jag håller nu på att planera höstens öppna vandringar och mejlar dig gärna en affisch när datumen är klara.
    Ha en skön sommar så länge!
    Kjell Gustafsson

    • Ja, det där med att synas och höras som man skulle vilja är inte lätt för oss småföretagare. Bra att du synts i GP i alla fall. Förhoppningsvis har jag fått ytterligare människor intresserade genom mitt inlägg för det är ett bra initiativ. Ha det bra och lycka till med höstens vandringar i ölets tecken!


Kommentera

