Hollywood dreaming

Denna lördag i maj är inte en dag då jag känner för att sätta mig ner och skriva copy – copy som i det här fallet behöver bli fantastisk då det är en rätt stor affär på gång. Man kan ju känna press för mindre … Men om min plan om att bli en långkörare i reklamvärlden ska hålla är det här en press som jag måste lära mig att leva med och behärska. Bara att tugga i sig den och vässa pennan helt enkelt.

Men jag faktiskt hittat en dröm att hålla fast vid när det känns motigt. Jag kan inte svära på att det inte redan finns någon ordsnickare där, men jag tror inte det. Tänk er att bli världens första copy på Hollywood walk of fame!

Hollywoodstjärna

Flott va!

Published in: on 09 maj 2009 at 12:48  Kommentera  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/05/09/hollywood-dreaming/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar