Nytt inslag på Copy Charlottes blogg!

Dags för lite förnyelse. Så här i sommartider är det vanligt med repriser och gamla hjulspår, men djärv som jag är (?) tänkte jag vara tvärtom och förnya den här bloggen lite.

Vad som kanske inte är speciellt nytt, men som jag tycker är trevligt är alla dessa plus och minus-listor som finns lite överallt. Hissa/dissa, flipp/flopp – ni kan konceptet. En sådan behövs även här. Därför inför jag idag min svänger/svänger inte-lista som ska finnas i slutet av varje blogginlägg. Det kan bli kul.

Håll i hatten för nu ska det hyllas och sänkas för glatta livet!

Published in: on 24 juni 2009 at 17:08  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/06/24/nytt-inslag-pa-copy-charlottes-blogg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

