It don’t mean a thing if it ain’t got that swing!

Jag känner mig faktiskt lite stolt över att jag nu har lyckats uppnå 100 inlägg i den här bloggen. 100 inlägg som i alla fall har hållit någon form av kvalitet. När jag började blogga hade jag farhågorna att det skulle bli ett sådant projekt som känns roligt i tre dagar och sedan läggs ner. Och nog har det funnits svackor, även ett längre bloggbrejk, men jag har tagit mig igenom dessa och kommit ut starkare på andra sidan.

Just nu känns det riktigt roligt att blogga och jag tänkte fira det och min blogg ”It don’t mean a thing if it ain’t got that swing” med följande klipp från 1943 där Duke Ellington och hans orkester går loss i låten som bloggen fått sitt namn efter.

———————————————————————————————-

Svänger
Att jag ska åka till Stockholm idag och vara där i nästan en månad. Kommer bli fint.

Svänger inte
Att det är sista gången jag får åka bussen till huvudstaden till ungdomspris.

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/07/14/it-dont-mean-a-thing-if-it-aint-got-that-swing/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

