Lysande Lill-Babs-lyft

Läser i Resumé att NetOnNets tv-kampanj med budskapet att man kan ladda ner Lill-Babs (och även Backyard Babies) röst till sin GPS för att hitta till företagets lite sämre geografiska lägen har ökat deras marknadsandel med hela 13 procent. Mycket roligt eftersom jag tycker att Lill-Babs-filmen är en fullträff.

Bra jobbat Garbergs som ligger bakom kampanjen. Det behövs mer kreativ reklam av denna sort med tanke på den reklamöken som Sverige befunnit sig i den senaste tiden. NetOnNet-kampanjen har tänt ljuset igen. Tack för det!

——————————————————————————————

Svänger
Bara två dagar kvar till Way Out West!

Svänger inte
Den fåniga diskussionen om vem i media som hade koll på prinsessan Madeleines förlovning och vem som inte hade det . Vem bryr sig?

Published in: on 11 augusti 2009 at 15:31  Comments (1)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/08/11/lysande-lill-babs-lyft/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Attractive part of content. I simply stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I get
    actually loved account your weblog posts. Any way I will be subscribing to your
    feeds and even I fulfillment you access constantly quickly.


Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: