Copy Charlottes nya glädjeämne?

Apropå gårdagens inlägg om radioreklam och att jag eventuellt hittat spot, Göteborgs Energis, som inte var helt hopplös. I morse hörde jag den igen, denna gång i ett betydligt vaknare tillstånd och det visade sig att den var lika fånig som alla andra. Suck. Det känns så grymt när man får upp hoppet, känner sig lite upprymd men sedan trycks ner i skorna igen. Jag ska nästa gång lyssna tre gånger innan jag uttalar mig.

Jag får hitta nya glädjeämnen i livet istället. Som en sak jag jag plötsligt kom att tänka på: jag registrerade mig ju på Twitter i går kväll. En milstolpe i Copy Charlottes sociala media-historia! Nu följer en tid av spänning – hur ska det här utvecklas? Kommer jag tillbe mikrobloggen som det bästa som hänt mänskligheten sedan … tja, Facebook … eller kommer jag att tröttna på kvittrandet redan innan höstlöven fallit av träden? Den som lever får se.

I helgen satsar jag på avkoppling istället för uppkoppling så Twitter-projektet får jag ta tag i nästa vecka. Jag hoppas att jag kommer älska det lika mycket som mitt bloggande som nuförtiden känns som en skrivfest. Ambitionen är som synes hög. Så vi ses på tisdag Twitters out there!

——————————————————————————————
Svänger
Bara 2,5 timme kvar till min välbehövliga avkopplande helg i Stockholm.

Svänger inte
Att jag missar Håkan Hellström på Liseberg i kväll. Sorg.

Published in: on 18 september 2009 at 13:50  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/09/18/copy-charlottes-nya-gladjeamne/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Hej Charlotta! Nu är du Veckans medlem på Driftig.nu! Och det där med av/uppkoppling är bra att variera.😉 Jag försöker, jag med.


Kommentera

