Copy Charlotte har fått publicitet

Vilken start på veckan! Först trillar det in två nya projekt och en förfrågan om ett tredje. Och sen är Copy Charlotte är veckans medlem på Driftig.nu, Sveriges största mötesplats för kvinnliga entreprenörer. Himla kul tycker jag. Och prima publicitet.

driftig.nu

Och vilken vecka detta kommer att bli för övrigt. För i helgen är det bokmässa här i Göteborg – lilla julafton för en sådan bokmal som jag. Med tidigare års mässbesök i minnet funderar jag i år faktiskt på att sätta en kedja på plånboken och svälja nyckeln. För det är varken smart eller sunt att köpa, och framför allt jobbigt att bära under mässan, ca 27 pocketböcker när man redan har fullt i bokhyllan hemma. Men böcker är som knark för mig. Så det är väl bara – som Ledin säger – att gilla-la läget. Förhoppningsvis kan jag hålla mig i skinnet i år. Men jag lovar inget.

För övrigt är jag ganska nöjd med att kunna bära 19 böcker i famnen på väg till kassan utan att tappa en enda. Det kräver en hel del snits ska ni veta.

Vi ses i helgen bokmalar!

———————————————————————————————-
Svänger
Lördagens promenad runt Djurgården i Stockholm. Fasligt vad grannt det var!

Svänger
Att jag under ovannämnda promenad inte lyckades lista ut vilket hus ABBA-Benny, den ende djurgårdsbo jag känner till, bor i. Kunde inte karln gett lite ledtrådar? Låtit tonerna av Waterloo ljuda genom ett fönster eller så.

Published in: on 21 september 2009 at 15:13  Kommentera  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/09/21/copy-charlotte-har-fatt-publicitet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

