Senaste nytt: copycharlotte.se har fått sig en makeover

Ni som är företagare vet hur det är. Ni ordnar en hemsida, fixar till snitsiga texter, snygga bilder, tjusig grafik och annat som ni vill ha det. Ni känner er nöjda. Och sedan händer det inte så mycket mer. Hemsidan ligger där, informerar förvisso väl, men den är statisk. Det händer ingenting. Den är liksom … död.

Så har fallet varit när det gäller Copy Charlottes hemvist på nätet också. Jag skrev texterna, fixade till, gjorde fint. Men sen har det inte hänt mycket. Visserligen har jag uppdaterat när det behövts, men sidan har inte varit någon place of action direkt.

Men nu har det hänt grejer! Hemsidan har fått sig en makeover. Inte en total, men i klass med en rejäl näsoperation eller läppförstoring åtminstone. Numera kan man nämligen se de senaste blogginläggen i den splitternya högerspalten. En högerspalt som dessutom har potential att kunna bjuda besökarna på fler festligheter. The sky is the limit.

Ett tack till webbplastikkirurg Johan Erlandsson Faktor 100 som ligger bakom makeovern.

För ögonblicket ska jag luta mig tillbaka och vara nöjd en stund, men inom kort börja fila på ytterligare förbättringar. Så håll utkik!

———————————————————————————————-
Svänger
Att jag klarat av min tur att bjuda hela kontoret på frukost. Kånka mejerivaror och juice till ett mindre kompani är tungt.

Svänger inte
Nya gp.se. Efter att ha gett den en snabb anblick tycker jag inte att de har lyckats. Det var inte sämre, men jag hade förväntat mig mer.

Published in: on 23 september 2009 at 13:55  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/09/23/senaste-nytt-copycharlotte-se-har-fatt-sig-en-makeover/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Not a problem, Frank glad you are enjoying them!


Kommentera

