Copy Charlotte välkomnar ett himla tjusigt nyförvärv

I dag har det hänt stora saker. Efter lång tids väntan har jag äntligen slagit till på en ny datamaskin. Min gamla, som med sina snart fyra år på nacken nästan blivit en ”gamla Bettan” bland datorer, har fått stiga åt sidan till förmån för en tjusig HP Pavilion bla bla bla (dvs något modellnummer). Och ni må tro att den är grann! Svart, blank och med mönster. Så fint så.

Utan den oumbärliga hjälpen från datamaskinen är Copy Charlotte inte mycket, den är helt enkelt hjärtat i företaget. Och nu ska vi uträtta stordåd, jag och denna än så länge namnlösa skönhet. Håll i er, nu ska det bli skriva av!

————————————————————————————

Svänger
Som sagt, dagens datorköp.

Svänger inte
Sveriges insats i gårdagskvällens landskamp. Precis vad jag förväntade mig i och för sig, men ändå tråkigt.

Published in: on 11 oktober 2009 at 21:21  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/10/11/copy-charlotte-valkomnar-ett-himla-tjusigt-nyforvarv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Danskarna gjorde sannerligen pitepalt av svenskarna. Man skäms…


Kommentera

