Bäst just nu

Bloggen har blivit lidande de senaste dagarna pga stor arbetsbelastning för Copy Charlotte. Nu är det mycket på gång och det är ju fint som snus. Tyvärr ingen ljusning i sikte för att frigöra bloggtid, men jag ska göra så gott jag kan. Och trots ett hektiskt liv har jag hållit lite koll på vad kollegorna i branschen håller på med. Den reklam som främst har förgyllt den senaste tiden är givetvis ICA:s nya triologi med butikens färske praktikant Jerry. Filmerna har blivit en riktig succé och jag kan inte annat än att stämma in i hyllningskören.

Det började med den här:

Fortsatte med den här:

För att slutligen krönas med den här:

Jag trodde att vi efter alla dessa år hade sett det mesta i ICA:s reklamsåpa. Men det hade vi med all tydlighet inte. Butikskedjan, deras reklambyrå King och produktionsbolaget Tre Vänner fortsätter att leverera gång efter gång. Imponerande. Jag är glad att jag är ICA-kund.

———————————————————————————-

Svänger
Att den första kundmässan som Copy Charlotte varit delaktig i går av stapeln i morgon. Stort.

Svänger inte
Jimmie Åkessons debattartikel. Motivering överflödig.

Published in: on 21 oktober 2009 at 15:40  Kommentera  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/10/21/bast-just-nu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

