Vad är väl en bal på slottet?

Vi har väl alla haft den där känslan av att vi borde ha befunnit oss någonstans vid något visst tillfälle. Känt det där lilla suget i magen i ögonblicket då vi vet att något fantastiskt pågår på en plats där vi inte är. Vid dessa tillfällen brukar jag göra mitt bästa för att tänka att det nog inte är något särskilt ändå. Riktigt banka in den där vad-är-väl-en-bal-på-slottet-tanken i huvudet. Men när jag sedan får se det i efterhand på YouTube så vet jag säkert. Det finns ingen annanstans i världen jag istället borde ha varit just precis då.

Kvällen den 21 november 2009. Fibes, Oh Fibes! Berns, Stockholm. Och var var jag? Jo, i ett grått Göteborg. Vad ska man säga?

——————————————————————————————–

Svänger
Att min nya storsatsning börjar ta form på riktigt nu.

Svänger inte
Att Posten placerat mitt utlämningsställe uppe på ett mindre berg. Är det verkligen rätt att man ska behöva luta sig mot disken av trötthet innan man klarar av att lämna fram sin avi?

Published in: on 23 november 2009 at 21:44  Comments (1)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2009/11/23/vad-ar-val-en-bal-pa-slottet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Jag var där! Längst fram. Och gissa vem som fick hänga i deras loge efteråt? Du borde verkligen varit där. Så bra!


Kommentera

