Copy Charlotte.se extreme makeover!

Trummor och fanfarer! Kanske rentav lite fyrverkeri! I dag är det en stor dag på Copy Charlotte. Det är nämligen så att min nya sajt gör entré. Och får jag säga det själv så tycker jag att den har fått sig en rejäl ansiktslyftning. En extreme webbsite makeover av rang för att slå på den stora trumman.

Designen i all ära, men jag kunde aldrig ha klarat det utan en snitsig kodare. Och ibland har man tur i livet, jag fick nämligen kontakt med en kille som kan det här med html, css och annat som tyvärr ger mig ångest. Den skånebaserade klippan Adam Cristea. Det är inte att jag inte tycker att det här med webben är spännande, det är bara så att jag under åren har utvecklat en allergi mot kod. Då är det tur att det finns andra som kan det här.

Och min happy helper har varit fantastiskt hjälpsam och flitig. Jag kunde aldrig ha klarat dig utan dig, Adam. Grymt jobbat! Eftersom det är förmiddag kan jag ju inte skåla i champagne, men jag höjer en välputsad kaffekopp för vårt fina och effektiva samarbete. Nu ska jag se till att Copy Charlotte.se verkligen syns därute i reklamvärlden och gör sitt jobb med att marknadsföra mig ordentligt.

———————————————————————————————

Svänger
Ingenting kan svänga mer än att jag fått till en ny sajt i dag.  

Svänger inte
Att jag inte lyckas hitta ett tjusigt tema som gör den här bloggen rättvisa. Sökandet efter det perfekta utseendet går vidare.

Published in: on 09 februari 2010 at 10:10  Comments (1)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://copycharlotte.wordpress.com/2010/02/09/copy-charlotte-se-extreme-makeover/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Snyggt! Gillar dessutom skarpt youtube-film i miniformat!


Kommentera

