Fräckaste accessoaren för företagare 2009?

Nu har Copy Charlotte skaffat något som jag inte tror att så många andra företagare har. Min logga i form av en pärlplatta!

Pärlplatta-logga

Tjusigt va! Jag har stora förhoppningar om att starta en ny trend. För det här måste vara den fräckaste accessoaren för företagare 2009. Och nog är det likt … eller?

Logga

Published in: on 11 maj 2009 at 14:10  Kommentera  
Tags: , , , ,

Vilken hjälte!

En hård helg har vi alla emellanåt. Men vissa människor har ett hårt liv. Non stop. Den här personen till exempel, som otroligt nog orkar meddela sin status på Facebook, borde få en tapperhetsmedalj tilldelad sig ur kungens hand.

”hurtigt värre=) blir inget för min del, koma läge på Davids soffa ef 3o års fest..kramis” 

Tänk att orka festa i 30 år! Och enligt uppgift är personen i fråga bara 28 år. Kan det ha börjat med någonting sådant här och sedan bara gått utför?

baby med flaska

Hur 30 års festande på 28 år är möjligt kommer att förbli en gåta, men att hamna i koma efter det verkar rimligt. Och det måste vara skönt för personen i fråga att äntligen få en välförtjänt vila. Jag hoppas att denne David tar väl hand om vår hjälte.

En fråga bara: Hur ser man egentligen ut efter en sådan här lång period av partajande? Så här kanske?

trött troll

Published in: on 11 maj 2009 at 11:02  Comments (1)  
Tags: , , ,