Ett bidrag trots svåra bloggtorkatider

Att driva en blogg är ett åtagande. Något som man inte bara överger när lusten dalar. För tillfället är jag, mycket på grund av att Copy Charlotte för tillfället till min stora glädje är ett populärt företag att anlita, inne i en bloggsvacka.

All copytext jag måste skriva har gjort att bloggen tyvärr blivit lidande. Inspirationen vill inte riktigt infinna sig, men jag hoppas att jag när arbetsbördan lättat något ska komma tillbaka i gammalt gott slag. Bli mig själv igen. Men något måste jag ju, trots skrivkrampen, bjuda på – loggen får inte överges. Och det får bli den här bilden där matvarujätten City Gross gör ett försök att kränga näsdukar.

snor-billigt

Kanske kan man, av skylten att utläsa, förutom att få sig en billig matkorg även vända sig till City Gross när man behöver någon som stjäl grejer för en liten penning …